طارق الشناوي يرد على هجوم بشرى ومصطفى قمر بعد انتقاده «أولاد حريم كريم»

بشرى وقمر و الشناوي
بشرى وقمر و الشناوي

انتقد طارق الشناوي هجوم الفنان مصطفى قمر عليه بعد انتقاده له ولفيلمه الأخير، مشيرًا إلى انه سبق وهاجم محمد هنيدي عن فيلمه الأخير وكذلك تامر حسني ومحمد منير ولم ينزعج أحد منهم.

وقال طارق الشناوي خلال تصريحات تلفزيونية : أنا هاجمت تامر حسني في آخر أفلامه ما زعلش بالعكس كلمني في التليفون وكذلك محمد هنيدي هاجمته في فيلمه الأخير واتقابلنا في مهرجان الدراما ومحمد منير كان ليا انتقادات على بعض أعماله.. هل زعل اطلاقا.. لو عاوز يطلع من الكبوة يتعظ من كل الأسماء دي.

اقرأ أيضا| طارق الشناوي: صبري فواز عصي على التصنيف

وأضاف طارق الشناوي: ليا الحق أني اتكلم عن مصطفى قمر كمطرب مش الفشل ده بتسمعه بودنك وله علاقة بالحفلات.. وفين أغانيه اللي بتنجح؟ وفيه تلات أغاني طرحها في الفيلم هل الناس رددت حاجة منهم.. فيه هزيمة فنية بيعيشها وبيواجهها وهو بعد كثير عن المقدمة اللي كان فيها لأنه كان مطرب واعد وومثل واعد.

فيما أكد طارق الشناوي أنه يسامح بشرى عن ردها على انتقاده مصطفى قمر، قائلًا: بشرى منتجة الفيلم دافعت عن فيلمها وليها حق تستغل السوشيال ميديا وتقول ان الفيلم عظيم لكن ما ينفعش تقول أني ما بيعجبنيش أي أفلام وأني ما شفتش الفيلم ومع ذلك سامحتها، أما بالنسبة لخالد سرحان اوعى حد يستخدمك أداة لمهاجمة أحد.