ياسمين عبد العزيز تقدم مشهد صامت لإعلان قديم| فيديو

ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي
ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

نشر الفنان أحمد العوضي فيديو لزوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز، من برنامج «معكم» تقديم منى الشاذلي، عبر حسابه بموقع «إنستجرام».

وعلق على الفيديو بوضع قلوب، كما تفاعل معه عدد كبير من متابعيه.

وعرضت الإعلامية منى الشاذلي، مقطع فيديو، يعرض لأول مرة منذ زمن طويل، للفنانة ياسمين عبد العزيز، وهي فى عمر الـ13 عامًا.

وقالت إن هذا الفيديو ظلت تبحث عنه لوقت طويل، وفي أثناء تسجيل حلقة سابقة لياسمين عبد العزيز لم يستطيع أحد الحصول على هذا الفيديو.

وأشارت منى الشاذلي إلى أن هذا الفيديو يعتبر أول إعلان أو عمل فني لياسمين عبد العزيز، وكانت بقطتين، وهي طفلة صغيرة.

وقامت ياسمين بتقليد نفسها وهي في أول إعلان لها، وظهرت وهي فى حالة غريبة.

وقالت الفنانة ياسمين عبد العزيز، إن المنشور الذي كتبه زوجها أحمد العوضي على السوشيال ميديا خلال مرضها كان سببًا رئيسيًا في نجاتها من الموت.

وأضافت ياسمين عبد العزيز، خلال حوارها مع الإعلامية منى الشاذلي ببرنامج «معكم» المذاع على قناة «سي بي سي»: «هذه الفترة كانت صعبة والجميع كان يتوقع موتي».

وتابعت: «المنشور الذي كتبه أحمد العوضي، جعل الجميع يدعو لها، وبفضل الله والدعاء جعلها تمر من هذه الأزمة».

وكان أحمد العوضي قد كتب عبر صفحته: «يمكن ببان قدامكم دايما قوي، لكن الحقيقة أنا دلوقتي أضعف إنسان على وجه الأرض عشان أنا روحي مش معايا، أنا ضعيف جدًا من غيرك انتي لازم تبقي كويسة ولازم تقومي بالسلامة، أنا لأول مرة اكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب إيه وهكتب إيه، بس انتي هتقومي إن شاء الله بإذن الله عشان انتي وعداني وعد وهتتفذيه».

وتابع: «أنا عاوزك تبقي كويسة وتقومي عشان أقولك أني لو كنت ببينلك أني بحبك مرة فالحقيقي واللي جوايا إني بحبك ألف  مرة، وأنا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني أنا دلوقتي ضعيف ضعيف جدًا.. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني انا كمان باخد قوتي منك.. قومي عشان أنا بحبك..  بحبك أكتر بكتيير من كل الكلام اللي أنا كتبته أكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من أيام حلوة ومواقف صعبة مرت علينا.. أكتر بكتير حتي من الموقف اللي إحنا فيه دلوقتي.. أنا بحبك».

واختتم كلامه: «ادعوا لها تقوم بالسلامة زي ما أنتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق.. هي دلوقتي محتاجة دعواتكم».

أقرأ أيضاً: شاهد.. الإعلان الرسمي لفيلم الجريمة لـ أحمد عز وموعد عرضه